Home > website-analyse

website-analyse

Webanalyses

Search Engine Optimization(SEO)
Search Engine Advertising (SEA)
Social Media Scan (SMS)
Digital Analytics
Website Optimization

Laat nu uw website door ons analyseren!

Wilt u een analyse laten maken van uw website: SEO, SEA, SMS, optimalisatie of analytics? Partners van Thuiswinkel.org’s e-academy kunnen één van deze  onderzoeksopdrachten gratis bij ons uit laten voeren. Geen partner van e-academy? Dan bent u natuurlijk ook van harte welkom. Neemt u voor meer informatie contact met ons op.


Search Engine Optimization (SEO)

search-engine-optimizationLaat structuur aanbrengen in de content marketing strategie van uw website. Op korte en lange termijn relevante bezoekers naar uw website sturen. Weten op welke termen uw potentiële klant zoekt. Gerichte landingspagina’s maken om in specifieke behoeften te voorzien. Concurrentie in uw nichemarkt in kaart brengen. Overzicht krijgen in de kracht van uw website door diverse zoekwoorden te testen: sneller top posities (top 5) pakken en binnen enkele weken al tientallen of honderden extra bezoekers. Gezien het feit dat een vermelding in de organische resultaten gratis is, vormen deze zoekresultaten een interessant alternatief voor zoekmachine adverteren.

Download de flyer voor meer informatie over een SEO-analyse.


Search Engine Advertising (SEA)

search-engine-advertisingOnder Search Engine Advertising wordt het tegen betaling plaatsen van advertenties boven en naast de natuurlijke zoekresultaten verstaan. Bij Google AdWords kan middels een veilingsysteem op de betaalde advertentieplekken geboden worden: het bieden gaat op basis van zoektermen en/of zoekwoorden. Naast de hoogte van het bod, wordt ook gekeken naar de kwaliteit van een advertentie. Door advertenties te optimaliseren kunnen dus kosten bespaard worden! Bij Search Engine Advertising kunnen drie doelstellingen worden onderscheiden: 1) zo veel mogelijk vertoningen (bereik) genereren; 2) zo veel mogelijk clicks realiseren en 3) zo veel mogelijk conversies realiseren. Een conversie kan bestaan uit bijvoorbeeld een informatieaanvraag, een aanmelding of een aankoop. Elke doelstelling heeft zijn eigen strategie.

Download de flyer voor meer informatie over een SEA-analyse.


Social Media Scan of SMS?

social-mediaMarketing en social media zijn vandaag de dag onlosmakelijk verbonden: de klant is actief in de sociale media en deelt daar zijn of haar mening, maar hoe weet je als bedrijf wat en waar er wat over je wordt gezegd? Met de Social Media Scan wordt een inventarisatie, meting en analyse gemaakt van de social media en laten we zien wat er in social media over het bedrijf wordt gezegd.

Bij social media draait het om Return On Engagement (ROE): alles draait alles om de kwaliteit van de volgers. En dan met name de mate waarin de volgers via social media betrokken raken bij de organisatie. Social media zijn sterk data gedreven en het aantal  beschikbare ‘metrics’ is dan ook groot.

Download de flyer voor meer informatie over een Social Media Analyse.

Contactpersoon

Han Boels telefoon: 06 53 19 14 05 e-mail: [email protected]

Cmihva.nl maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren. Door verder te gaan binnen onze site, accepteer je automatisch ons cookiebeleid. Privacyverklaring

Accepteren
X