Woorank

Posted on: januari 12th, 2018 by Centre for Market Insights No Comments

Woorank is een online tool die real time reviews van websites genereert. De uitgebreide analyse levert waardevolle inzichten op om een website te verbeteren op het gebied van ranking en visibiliteit door onder andere de inzet van SEO, Social Media en Usability. Ook is het mogelijk om concurrerende websites met elkaar te vergelijken. Ga naar www.woorank.com voor meer informatie over deze tool.

ONDERSTEUNING
Je kunt ondersteuning krijgen tijdens één van de spreekuren in het HvA Centre for Market Insights (CMI). Hier kun je terecht met al je vragen over Woorank. Onze experts op dit programma zijn Jesse Weltevreden en Tibert Verhagen. Zie ook de agenda, voor wanneer zij spreekuren hebben.

Reserveren verplicht

Next Analytics

Posted on: november 8th, 2016 by Centre for Market Insights No Comments

Met NEXT Analytics kunt je gegevens (info, posts, comments) van Google Analytics, Facebook, Twitter en YouTube importeren naar excel.

ONDERSTEUNING
Je kunt ondersteuning krijgen tijdens één van de spreekuren in het HvA Centrum for Marketing Insights (CMI). Hier kun je terecht met al je vragen over Next Analytics. Onze experts op dit programma zijn Jesse Weltevreden en Frederik Situmeang. Zie ook de agenda, voor wanneer zij spreekuren hebben.

NodeXL Pro

Posted on: november 8th, 2016 by Centre for Market Insights No Comments

NodeXL Pro biedt geavanceerde functies voor het importeren van social media data, het berekenen van social network statistieken, sentiment-analyse en het publiceren van rapporten.

ONDERSTEUNING
Je kunt ondersteuning krijgen tijdens één van de spreekuren in het HvA Centrum for Marketing Insights (CMI). Hier kun je terecht met al je vragen over NodeXL Pro. Onze experts op dit programma zijn Jesse Weltevreden en Frederik Situmeang. Zie ook de agenda, voor wanneer zij spreekuren hebben.

Coosto

Posted on: september 9th, 2016 by Centre for Market Insights No Comments

Coosto geeft inzicht in social media data. Analyseer trends via berichten van social netwerksites, blogs, fora, (online en offline) nieuwssites, radio en televisie. Monitor merkreputatie via social media sentiment en analyseer de onderliggende opinies, problemen en behoeften. Coosto biedt ook de mogelijkheid om marketingcampagnes op verschillende social media te plannen en te publiceren en klanten via alle social media op een snelle en effectieve manier te woord te staan.

ONDERSTEUNING
Coosto heeft een uitgebreide supportomgeving met diverse instructie video’s (alleen beschikbaar wanneer ingelogd op de PC in het CMI).

Je kunt daarnaast ook ondersteuning krijgen tijdens één van de spreekuren in het HvA Centrum for Marketing Insights (CMI). Hier kun je terecht met al je vragen over Coosto. Onze experts op dit programma zijn Jesse Weltevreden, Frederik Situmeang en Han Boels. Zie ook de agenda, voor wanneer zij spreekuren hebben.

SentiStrenght

Posted on: augustus 18th, 2016 by Centre for Market Insights No Comments

SentiStrenght is een automatische sentiment analyse tool die met grote nauwkeurigheid tot 16.000 sociale webteksten per seconde kan verwerken. De tool is in verschillende talen beschikbaar.

SentiStrength schat de kracht van positief en negatief sentiment in korte teksten, ook bij informeel taalgebruik. De tool rapporteert twee sentiment sterktes:
-1 (Niet negatief) tot -5 (extreem negatief)
1 (niet positief) tot 5 (zeer positief)

SentiStrength kan ook binair (positief/negatief), drie variabelen (positief / negatief / neutraal) en op schaal (-4 tot +4) resultaten leveren.

Je kunt de output van T-LAB in SentiStrenght onderzoeken om het sentiment bij de thema’s/frequente woorden te bepalen.

ONDERSTEUNING
Je kunt ondersteuning krijgen tijdens één van de spreekuren in het HvA Centrum for Marketing Insights (CMI). Hier kun je terecht met al je vragen over SentiStrength. Onze experts op dit programma zijn Frederik Situmeang en Jesse Weltevreden. Zie ook de agenda, voor wanneer zij spreekuren hebben.

CMI Twitter Scraper

Posted on: augustus 8th, 2016 by Centre for Market Insights No Comments

Met de CMI Twitter Scraper kun je van elk Twitteraccount alle tweets downloaden. Daarnaast kun je alle tweets waarin een bepaalde zoekterm voorkomt downloaden. Ook kun je de periode instellen waarvan je de tweets wilt hebben. Per zoekopdracht kun je maximaal 10.000 tweets downloaden.

ONDERSTEUNING
Je kunt ondersteuning krijgen tijdens één van de spreekuren in het HvA Centrum for Marketing Insights (CMI). Hier kun je terecht met al je vragen over de CMI Twitter Scraper. Onze experts op dit programma zijn Frederik Situmeang en Jesse Weltevreden. Zie ook de agenda, voor wanneer zij spreekuren hebben.

Cmihva.nl maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren. Door verder te gaan binnen onze site, accepteer je automatisch ons cookiebeleid. Privacyverklaring

Accepteren
X