Covid-19 heeft de wereld kleiner gemaakt. Online retailers met een internationale focus, flexibele ketens en wereldwijd opererende transportpartners hebben tijdens de coronacrisis beter gepresteerd dan collega-bedrijven, aldus de expertgroep Cross-border (E-)commerce 2020 van ShoppingTomorrow, waar Sjoukje Goldman van het Centre for market insights deel van uit maakt. De groep maakte, naast een bluepaper, een reeks podcasts, waarin cross-border verkopers vertellen over de impact van de pandemie en waarin deskundigen hun licht laten schijnen over de toekomst die voor ons ligt.
Takeaways van deze bluepaper
De bluepaper van de expertgroep Cross-border (E-)commerce 2020 is te downloaden op de site van ShoppingTomorrow via onderstaande knop. Daar vind je onder de titel ‘Wat nou crisis?!’ ook de podcasts, die in de komende weken online komen. Ze zijn tevens te beluisteren via onder andere iTunes en Spotify.
Naar bluepaper en podcastsCmihva.nl maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren. Door verder te gaan binnen onze site, accepteer je automatisch ons cookiebeleid. Privacyverklaring
Reacties