Home > Publicaties > Succesvol zijn in cross-border ecommerce

cross-border e-commerce

Succesvol zijn in cross-border ecommerce

07 juni 2018 | Presentatie
Sjoukje Goldman

Onze promovendus Sjoukje Goldman presenteerde zondag 27 mei haar eerste werk van haar PhD-onderzoek over Cross-Border E-commerce tijdens EMAC 2018 in Glasgow. In dit onderzoek is er gekeken naar de oorzaak van verschillen in succes in cross-border e-commerce tussen webwinkels in het MKB segment. De belangrijkste uitkomst is dat succes in cross-border e-commerce sterk afhankelijk is van de mate van oriëntatie van de webwinkel op andere landen. Kennis van de lokale markt is essentieel en heeft een positieve invloed op het inzetten van communicatiemiddelen (zoals SEO en SEA). De volledige presentatie vind je hier.

Meer weten over het onderzoek of nog tips & tricks voor Sjoukje? Neem dan contact met haar op.

Sjoukje Goldman

Dr. Sjoukje Goldman is hoofddocent duurzame marketing en werkt sinds september 2014 bij de opleiding commerciële economie. 

Sjoukje doet onderzoek naar duurzame business modellen en duurzaam consumenten gedrag. Ze neemt deel aan de expertgroep “circulair shoppen in 2030” van het landelijke programma Shopping Tomorrow en van de werkgroep “circulariteit en duurzaamheid” van het Retail Innovatie Platform.

Sjoukje geeft les over duurzame marketing in de master’s Global Sustainable Business Management en Digital Driven Business. Ze is onderdeel van het ontwikkelteam van de Master Economische Transformatie en coördineert de minor De Duurzame economie: goed werk in nieuwe businessmodellen.

Reacties

Geef een reactie op deze publicatie

Cmihva.nl maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren. Door verder te gaan binnen onze site, accepteer je automatisch ons cookiebeleid. Privacyverklaring

Accepteren
Winkelwagen
There are no products in the cart!
0
X