Er is bij retailers een duidelijke behoefte om meer kennis op te doen over de concrete mogelijkheden die innovatieve technologieën, zoals mobile loyalty apps, interactieve schermen of AR/VR applicaties hen kan bieden. Met het rapport ?De meerwaarde van innovatieve technologie in de retail? dat vandaag wordt gelanceerd op het Retailagenda innovatiefestival in Roosendaal, wordt aan deze behoefte voldaan. Het is een product van Shoppingtomorrow expertgroep Innovative Retail Technology, die met dit document retailers wil inspireren en sturingsinformatie wil geven om weloverwogen keuzes te maken over de inzet van innovatieve technologie voor hun winkel.
In de eerste ShoppingTomorrow bluepaper werd het door de expertgroep ontwikkelde Store Sales Cycle Model geïntroduceerd. Dit model verschaft inzicht in de rol van diverse technologie tijdens het verkoopproces van de retailer. Het model biedt retailers en technologiepartijen een raamwerk om de inzet van technologie in kaart te brengen en te bediscussiëren. Centraal in het model staat het bedienen van de klant (customer), met daar omheen de fasen van het verkoopproces.
In dit tweede rapport wordt aan de hand van 12 concrete praktijkcases, die betrekking hebben op de verschillende fasen van het verkoopproces, bepaald wat de inzet van diverse soorten technologie de retailer concreet oplevert. Het resultaat is een rapport vol inspiratie & kennis, maar ook concrete handvatten voor retailers om gedegen keuzes te maken.
Download de bluepaper hier
Cmihva.nl maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren. Door verder te gaan binnen onze site, accepteer je automatisch ons cookiebeleid. Privacyverklaring
Reacties