Voor de FBE International Days 2018 heeft CMI onderzoeker Sjoukje Goldman een presentatie gegeven over de wisselwerking tussen onderzoek uitgevoerd door het Centre for Market Insights (CMI) en het curriculum van onze Digital Marketing Studenten. In haar presentatie legt Sjoukje Goldman uit hoe er onderzoek gedaan is door het CMI naar de huidige stand van zaken van cross-border e-commerce in Europa. De resultaten van dit onderzoek, inclusief de kennis die is opgedaan over cross-border e-commerce, is verwerkt in het curriculum van de 2e jaars studenten Digital Marketing. Bovendien zijn er diverse studenten van de opleiding Commerciële Economie met succes afgestudeerd op onderwerpen gerelateerd aan cross-border e-commerce, waarbij ze gebruik maakten van de data die door het CMI verzameld is of van de deelname van Sjoukje Goldman aan de cross-border expertgroep van het landelijke onderzoeksprogramma Shopping Tomorrow.
Cmihva.nl maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren. Door verder te gaan binnen onze site, accepteer je automatisch ons cookiebeleid. Privacyverklaring
Reacties