Home > Publicaties > International Days 2018

cross-border e-commerce

International Days 2018

27 maart 2018 | Presentatie
Sjoukje Goldman

Voor de FBE International Days 2018 heeft CMI onderzoeker Sjoukje Goldman een presentatie gegeven over de wisselwerking tussen onderzoek uitgevoerd door het Centre for Market Insights (CMI) en het curriculum van onze Digital Marketing Studenten. In haar presentatie legt Sjoukje Goldman uit hoe er onderzoek gedaan is door het CMI naar de huidige stand van zaken van cross-border e-commerce in Europa. De resultaten van dit onderzoek, inclusief de kennis die is opgedaan over cross-border e-commerce, is verwerkt in het curriculum van de 2e jaars studenten Digital Marketing. Bovendien zijn er diverse studenten van de opleiding Commerciële Economie met succes afgestudeerd op onderwerpen gerelateerd aan cross-border e-commerce, waarbij ze gebruik maakten van de data die door het CMI verzameld is of van de deelname van Sjoukje Goldman aan de cross-border expertgroep van het landelijke onderzoeksprogramma Shopping Tomorrow.

Bekijk de presentatie hier!

Sjoukje Goldman

Sjoukje Goldman werkt sinds september 2014 als onderzoeker bij de lectoraten Digital Commerce en Emerging Technology for Business aan de Hogeschool van Amsterdam. Als promovendus is zij verbonden aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Als docent werkt ze bij de master Digital Driven Business waar ze les geeft in bedrijfsstatistiek en marketing strategie.

Sjoukje heeft een master of science in marketing. Haar expertise betreft marketing strategie, met name op het gebied van internationalisering in e-commerce (cross-border e-commerce) en duurzame marketing.

Sjoukje maakt tevens deel uit van de expertgroep Cross-border e-commerce van het landelijke onderzoeksprogramma Shopping Tomorrow.

Reacties

Geef een reactie op deze publicatie

Cmihva.nl maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren. Door verder te gaan binnen onze site, accepteer je automatisch ons cookiebeleid. Privacyverklaring

Accepteren
X