Handboek Het Verbonden Winkelgebied is een publicatie van ons afgeronde onderzoek ‘Collectief Online’. Een onderzoek naar de effectiviteit van collectieve marketing voor winkelgebieden. Ondernemers, gemeentes en andere stakeholders werken steeds vaker collectief samen om het winkelgebied toekomstbestendig te maken. De marketing van het winkelgebied is daarbij een belangrijk thema, waarbij ‘online’ een steeds prominentere rol gaat spelen binnen de totale strategie. In de praktijk zijn maar weinig van deze collectieven echt succesvol in de digitale marketing van hun winkelgebied. Naar aanleiding hiervan is ‘Handboek Het Verbonden Winkelgebied’ gepubliceerd.
Met het handboek Verbonden Winkelgebied willen we collectieven, centrummanagers, ondernemers en andere partijen helpen met het opzetten van een duurzame digitale marketingstrategie van hun winkelgebied en om deze effectief in te zetten. Dit handboek geeft?praktische handvatten voor het ontwikkelen van effectieve online kanalen en digitale marketingactiviteiten en dient als aanvulling op een algemene collectieve marketingstrategie.
Cmihva.nl maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren. Door verder te gaan binnen onze site, accepteer je automatisch ons cookiebeleid. Privacyverklaring
Reacties