Home > Publicaties > De kracht van collectieve marketing voor winkelgebieden

Seminar succesvol samenwerken

De kracht van collectieve marketing voor winkelgebieden

02 december 2017 | Rapportage
Anne Risselada

Deze uitgave bevat de eerste resultaten van het tweejarig onderzoeksproject‘Collectief Online’, over hoe online marketingactiviteiten het fysieke winkelgebied kunnen versterken. Een uitgave ter gelegenheid van het Seminar ‘De Kracht van Collectieve Marketing voor Winkelgebieden’ op 8 juni 2016. Dit is een uitgave van de Hogeschool van Amsterdam. Dit project is inmiddels afgerond en heeft interessante resultaten opgeleverd, waaronder het Handboek Verbonden Winkelgebied.

Voor de volledige resultaten, het terugkijken van het seminar of meer informatie over dit onderzoek kijk je op: www.collectiefonline.com

Anne Risselada
Dr. Anne Risselada (1984) is economisch geograaf met expertise op het gebied van detailhandel, bedrijfslocatiekeuze en stedelijke ontwikkeling. Binnen het lectoraat 'Digital Commerce van de HvA' ligt haar onderzoekfocus bij toekomstbestendige binnenstedelijke winkelgebieden, collectieve online marketing strategieën voor winkelgebieden en de ruimtelijke gevolgen van online winkelen. Anne studeerde Sociologie en Sociale Geografie aan de Universiteit van Amsterdam en promoveerde aan de Universiteit Utrecht. In het proefschrift 'Housing the Mobile Entrepreneur' zet zij uiteen hoe vastgoedkenmerken, buurtfactoren en privé-overwegingen van invloed zijn op het locatiegedrag van ondernemers in stedelijke woonwijken. Na haar promotieonderzoek is ze als adviseur bij Bureau Stedelijke Planning nauw betrokken geweest bij vraagstukken rondom detailhandel en was verantwoordelijk voor het opstellen van brancherings- en detailhandelsvisies, vestigingsplaats-onderzoeken, distributieve onderbouwingen en effectenstudies.
HULP BIJ ONDERZOEK Je kunt bij Anne terecht voor vragen over SPSS, excel, Alteryx, databewerking en overige vragen over het doen van kwalitatief en kwantitatief onderzoek.
TOOLS Anne kan helpen bij vragen over: SPSS | MAXQDA | R | Alteryx | Qualtrics

Reacties

Geef een reactie op deze publicatie

Cmihva.nl maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren. Door verder te gaan binnen onze site, accepteer je automatisch ons cookiebeleid. Privacyverklaring

Accepteren
Winkelwagen
There are no products in the cart!
0
X