Home > Publicaties > Crossborder Event 2018

crossborder event 2018

Crossborder Event 2018

13 september 2018 | Presentatie
Sjoukje Goldman

Op donderdag 6 september 2018 presenteerde onze promovendus Sjoukje Goldman een combinatie van onderzoeksresultaten over strategie en succes in cross-border e-commerce op het cross-border event 2018. In haar presentatie gaat Sjoukje in op hoe lokalisatie van marketingactiviteiten en website elementen bijdragen aan verschillende bedrijfsprestaties. In deze presentatie staat ook de case Under Armour waarin studenten in opdracht voor Under Armour Europe op zoek gaan naar specifieke landen informatie op basis waarvan ze advies geven hoe de lokalisatie in het land optimaal ingezet kan worden. Cross-border e-commerce is serious business en met behulp van een goede desk-research kun je al heel veel informatie achterhalen. Je kan de presentatie hier downloaden!

Naast deze presentatie gaf ze over dit onderwerp onlangs ook een interessant interview in Twinkle Magazine, dat lees je hier.

Sjoukje Goldman

Dr. Sjoukje Goldman is hoofddocent duurzame marketing en werkt sinds september 2014 bij de opleiding commerciële economie. 

Sjoukje doet onderzoek naar duurzame business modellen en duurzaam consumenten gedrag. Ze neemt deel aan de expertgroep “circulair shoppen in 2030” van het landelijke programma Shopping Tomorrow en van de werkgroep “circulariteit en duurzaamheid” van het Retail Innovatie Platform.

Sjoukje geeft les over duurzame marketing in de master’s Global Sustainable Business Management en Digital Driven Business. Ze is onderdeel van het ontwikkelteam van de Master Economische Transformatie en coördineert de minor De Duurzame economie: goed werk in nieuwe businessmodellen.

Reacties

Geef een reactie op deze publicatie

Cmihva.nl maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren. Door verder te gaan binnen onze site, accepteer je automatisch ons cookiebeleid. Privacyverklaring

Accepteren
Winkelwagen0
There are no products in the cart!
0
X