Infographic: inzet marketingactiviteiten collectieven

Posted on: mei 3rd, 2018 by Centre for Market Insights No Comments

Naast het gebruik van online kanalen, ondernemen collectieven ook andere marketingactiviteiten om meer bezoekers te trekken. Welke zijn dat en waarom?
Bekijk de infographic hier! 

Deze infographic is gemaakt op basis van de resultaten van ons tweejarig onderzoek ‘Collectief Online’. In vrijwel elke binnenstad werken partijen samen aan het toekomstbestendig maken van het winkelgebied. Deze collectieven zetten (online) marketing in om meer bezoekers te trekken. Collectief Online is een tweejarig onderzoek naar de betekenis van de collectieve inzet van internettechnologieën voor MKB-ondernemers in binnenstedelijke winkelgebieden.

Lees hier meer over het onderzoek of kijk op www.collectiefonline.com voor de volledige resultaten.

Infographic: stel klantbehoefte centraal!

Posted on: mei 3rd, 2018 by Centre for Market Insights No Comments

Sluit het marketingaanbod van de partijen die samenwerken in winkelgebieden wel aan op de doelgroep? In hoeverre verschillen de wensen en behoeften tussen de doelgroepen? Bekijk de infographic hier! 

Deze infographic is gemaakt op basis van de resultaten van ons tweejarig onderzoek ‘Collectief Online’. In vrijwel elke binnenstad werken partijen samen aan het toekomstbestendig maken van het winkelgebied. Deze collectieven zetten (online) marketing in om meer bezoekers te trekken. Collectief Online is een tweejarig onderzoek naar de betekenis van de collectieve inzet van internettechnologieën voor MKB-ondernemers in binnenstedelijke winkelgebieden.

Lees hier meer over het onderzoek of kijk op www.collectiefonline.com voor de volledige resultaten.

Infographic: inzet website & facebook collectieven

Posted on: mei 3rd, 2018 by Centre for Market Insights No Comments

Collectieven maken vaak gebruik van online kanalen voor de marketing van het winkelgebied. Maar hoe realiseer je meer interactie met je doelgroep?
Bekijk de infographic hier! 

Deze infographic is gemaakt op basis van de resultaten van ons tweejarig onderzoek ‘Collectief Online’. In vrijwel elke binnenstad werken partijen samen aan het toekomstbestendig maken van het winkelgebied. Deze collectieven zetten (online) marketing in om meer bezoekers te trekken. Collectief Online is een tweejarig onderzoek naar de betekenis van de collectieve inzet van internettechnologieën voor MKB-ondernemers in binnenstedelijke winkelgebieden.

Lees hier meer over het onderzoek of kijk op www.collectiefonline.com voor de volledige resultaten.

Infographic: Effectieve marketing door klantonderzoek in binnensteden

Posted on: april 25th, 2018 by Centre for Market Insights No Comments

Collectieven zetten (online) marketing in om meer bezoekers te trekken naar het winkelgebied. Maar doen zij wel onderzoek naar de wensen van hun doelgroep en wat levert dit op? Bekijk de infographic hier!

Deze infographic is gemaakt op basis van de resultaten van ons tweejarig onderzoek ‘Collectief Online’. In vrijwel elke binnenstad werken partijen samen aan het toekomstbestendig maken van het winkelgebied. Deze collectieven zetten (online) marketing in om meer bezoekers te trekken. Collectief Online is een tweejarig onderzoek naar de betekenis van de collectieve inzet van internettechnologieën voor MKB-ondernemers in binnenstedelijke winkelgebieden.

Lees hier meer over het onderzoek of kijk op www.collectiefonline.com voor de volledige resultaten.

Infographic: Samenwerking voor digitale marketing in binnensteden loont!

Posted on: maart 27th, 2018 by Centre for Market Insights No Comments

In vrijwel elke binnenstad werken partijen samen aan het toekomstbestendig maken van het winkelgebied. Maar hoe tevreden zijn partijen over deze samenwerking? Hoe creëer je een goede samenwerking? En wat levert een goede samenwerking op? Bekijk de infographic hier!

Deze infographic is gemaakt op basis van de resultaten van ons tweejarig onderzoek ‘Collectief Online’. In vrijwel elke binnenstad werken partijen samen aan het toekomstbestendig maken van het winkelgebied. Deze collectieven zetten (online) marketing in om meer bezoekers te trekken. Collectief Online is een tweejarig onderzoek naar de betekenis van de collectieve inzet van internettechnologieën voor MKB-ondernemers in binnenstedelijke winkelgebieden.

Lees hier meer over het onderzoek of kijk op www.collectiefonline.com voor de volledige resultaten.

Cmihva.nl maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren. Door verder te gaan binnen onze site, accepteer je automatisch ons cookiebeleid. Privacyverklaring

Accepteren
X