Cindy Rip

Posted on: mei 21st, 2019 by Centre for Market Insights No Comments

Cindy is een specialist op het gebied van digital marketing en heeft ruime ervaring met het begeleiden en het examineren van afstudeerders. Cindy werkt nu ruim 10 jaar bij de HvA waarvan de laatste 6 jaar in het digital marketing team bij CE. Zij geeft voornamelijk les in de minor Marketing Tomorrow en is daar ook lang coordinator van geweest. Daarvoor werkte ze als projectmanager en consultant op het gebied van internet, intranet, kennismanagement en hosting, bij verschillende bedrijven. Ze heeft na Economie en Informatiestudies, een postdoctoraal in digital marketing gedaan en is registered digital marketeer.

HULP BIJ SCRIPTIE
Cindy heeft ruime ervaring met het begeleiden en examineren van afstudeerders en is daarom een goede vraagbaak voor alle vragen met betrekking tot het formuleren van een goede probleemstelling en adviesvraag, zoals je plan van aanpak of je onderzoeksopzet. Heb je vragen over bijvoorbeeld online vindbaarheid, conversie optimalisatie, inzet van social media, dataonderzoek en online marketing communicatie, dan ben je bij Cindy aan het juiste adres.

TOOLS
Cindy kan helpen bij vragen over: MOZ |  SEMrush | Woorank |  Similarweb | Coosto | Sentistrength

Marjolein van Vlaanderen

Posted on: november 21st, 2018 by Centre for Market Insights No Comments

Marjolein van Vlaanderen is sinds 2002 werkzaam bij de opleiding Commerciële Economie. Ze is teamleider van de afstudeerrichting Digital Marketing, docent strategische marketing en tevens coördinator afstuderen CE. Eerder vervulde ze diverse marketingfuncties in het werkveld waaronder Brand Manager bij Spadel (Spa mineraalwaters en frisdranken).

HULP BIJ SCRIPTIE

Marjolein heeft ruime ervaring met het begeleiden en examineren van afstudeerders en is daarom een goede vraagbaak voor alle vragen met betrekking tot het formuleren van een goede probleemstelling en adviesvraag alsook vragen over strategisch advies en operationele uitwerking.

PVA EN ADVIESRAPPORTAGE

Marjolein is in het bijzonder van toegevoegde waarde wanneer studenten vragen hebben tijdens de fase van het opstellen van het plan van aanpak en de fase van het schrijven van het adviesrapport.

Mayke Steeman | Coördinator Centre for Market Insights

Posted on: september 5th, 2016 by Centre for Market Insights No Comments

Mayke Steeman is sinds juli 2017 werkzaam als Coördinator van het HvA Centre for Market Insights en als Projectmanager bij het lectoraat Digital Commerce aan de Hogeschool van Amsterdam.

 Voor verdere informatie of vragen, kun je contact opnemen met Mayke.

Tibert Verhagen | Associate Professor

Posted on: september 1st, 2016 by Centre for Market Insights No Comments

Dr. Tibert Verhagen studeerde Internationale Economie aan de Universiteit Utrecht. Hij promoveerde in 2003 aan de Vrije Universiteit Amsterdam op het onderwerp online koopgedrag waar hij vervolgens werkzaam was als Universitair Hoofddocent E-business. Zijn onderwijservaring omvat onder andere het opzetten en geven van onderwijs, het vormgeven en coördineren van Master specialisaties, en het begeleiden van afstudeerders en promovendi. Sinds april 2016 is hij werkzaam bij het lectoraat Digital Commerce aan de Hogeschool van Amsterdam waar hij onderzoek doet naar winkelinnovatie en digitale marketing.

Het onderzoek van Tibert richt zich op de invloed van nieuwe vormen van technologie op consumentengedrag. Zo deed hij eerder onderzoek naar webwinkels, online portals, elektronische marktplaatsen, virtuele werelden, virtuele customer service agents, activity trackers, en virtuele spiegels. Zijn onderzoek werd gepubliceerd in academische journals zoals Information & Management, European Journal of Information Systems, Computers in Human Behavior, New Media & Society, Journal of the Association for Information Systems, Journal of Computer-Mediated Communication, International Journal of Information Management, en Cyberpsychology, Behavior & Social Networking. Ook verscheen zijn werk in vakliteratuur zoals Holland Management Review, Tijdschrift voor Marketing, en AutomatiseringGids.

Naast onderzoek en onderwijs heeft Tibert ervaring in het bedrijfsleven. Zo was hij een van de oprichters van twee startups op het gebied van website analyse en advies en richtte hij tevens een webwinkel op.

HULP BIJ ONDERZOEK
Tibert is veelzijdig inzetbaar op veel terreinen, studenten kunnen met vrijwel elke onderzoeksvraag bij Tibert terecht: kwantitatief, social media data, website data, onderzoeksdesign, schrijven scriptie, statistiek, datacollectie, surveys, experimenten.
 .
TOOLS
Tibert kan helpen bij vragen over: Qualtrics | SPSS | Tableau

Cmihva.nl maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren. Door verder te gaan binnen onze site, accepteer je automatisch ons cookiebeleid. Privacyverklaring

Accepteren
X