Mayke Steeman | Coördinator Centre for Market Insights

Posted on: september 5th, 2016 by Centre for Market Insights No Comments

Mayke Steeman is sinds juli 2017 werkzaam als Coördinator van het HvA Centre for Market Insights en als Projectmanager bij het lectoraat Digital Commerce aan de Hogeschool van Amsterdam.

 Voor verdere informatie of vragen, kun je contact opnemen met Mayke.

Jesse Weltevreden | Professor Digital Commerce & Director Research van de E-commerce Foundation

Posted on: september 1st, 2016 by Centre for Market Insights No Comments

Jesse Weltevreden is Research Director van de E-commerce Foundation, een internationale non-profit organisatie – geïnitieerd door de nationale e-commerce verenigingen en e-commerce bedrijven wereldwijd – die belangrijke feiten en onderzoek op het gebied van e-commerce levert.

Jesse is ook Professor Digital Commerce aan de Hogeschool van Amsterdam. Als Research Director en manager van de onderzoeksgroep Digital Commerce coördineert hij en draagt bij aan (kwantitatieve) onderzoeksprojecten van de E-commerce Foundation.

Jesse heeft veel gepubliceerd over de gevolgen van e-commerce voor het gedrag van de consument, de detailhandel, en mobiliteit, zowel nationaal als internationaal. Zijn huidge onderzoeksprojecten richten zich op crossborder e-commerce in Europa, digitale transformatie in de retail sector en zakenlijke tussenkomst bij consumer-to-consumer online interacties.

 .
HULP BIJ ONDERZOEK
Jesse is veelzijdig inzetbaar op veel terreinen, studenten kunnen met vrijwel elke onderzoeksvraag bij Jesse terecht: kwalitatief, kwantitatief, social media data, website data en geo data onderzoek.
 .
TOOLS
Jesse kan helpen bij vragen over: Coosto | Qualtrics | SPSS | Tableau | CMI Catchment Area Tool | CMI Crow Flies Distance | CMI Geo Location Finder | CMI Google Places Tool | CMI Language Detection Tool | CMI Road Distance Tool | CMI Text Cleaning Tool | CMI Twitter Scraper.
.
 

Sjoukje Goldman | Lecturer/Researcher

Posted on: september 1st, 2016 by Centre for Market Insights No Comments

Sjoukje Goldman werkt sinds september 2014 als docent onderzoeker bij het lectoraat Digital Commerce aan de Hogeschool van Amsterdam. Ze is sinds september 2009 werkzaam als docent strategische marketing bij de opleiding Commerciële Economie.

Sjoukje heeft een master of science in marketing. Haar expertise betreft cross-border e-commerce en online consumentengedrag.

Sjoukje maakt tevens deel uit van de expertgroep Cross-border e-commerce van het landelijke onderzoeksprogramma Shopping Tomorrow.

Cmihva.nl maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren. Door verder te gaan binnen onze site, accepteer je automatisch ons cookiebeleid. Privacyverklaring

Accepteren
X