Nahid heeft ruime ervaring in kwantitatief onderzoek en weet veel van digital marketing. Verder gaat zij graag met je op zoek naar antwoorden op vraagstukken over consumentengedrag. Nahid is aanwezig in het CMI op de Fraijlemaborg waar ze jou kan helpen met verschillende data-analyse, social media en visualisatie-tools die je bij het CMI kan gebruiken (zie hier alle tools die wij als CMI aanbieden: www.cmihva.nl/tools). Daarnaast is Nahid Harboul onderdeel van het docententeam Digital Marketing bij CE. Zij geeft voornamelijk les in onderzoeksmethoden.
HULP BIJ ONDERZOEK
Je kan bij Nahid in het spreekuur terecht voor alle vragen met betrekking tot tooling die je bij het CMI kan gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan tooling op het gebied van social media data, kwantitatieve data, website data en vragenlijsten. Hieronder zie je van welke tools zij verstand heeft. Daarnaast gaat Nahid Harboul ook afstudeerders begeleiden, en is daarom een goede vraagbaak voor alle vragen met betrekking tot het schrijven van een onderzoekscriptie. Denk hierbij aan het formuleren van een probleemstelling, de opbouw van het theoretisch kader, de onderzoeksopzet en het analyseren van de data.
TOOLS
Nahid kan helpen met vragen over: Qualtrics | SPSS | Fanpage Karma | MOZ | Semrush | Woorank | Coosto | Similarweb | Tableau