Winkelgebieden, robotisering, duurzaamheid, online (impuls) aankopen: wat zijn de nieuwste ontwikkelingen en hoe kan je het gedrag van consumenten op een positieve manier beïnvloeden?
Ga je volgend jaar afstuderen en wil je inspiratie opdoen? Wil je als bedrijf de nieuwste onderzoeksuitkomsten weten? Studenten hebben zich met hun scriptieonderzoek verdiept in een tal van onderwerpen. De onderzoeksresultaten delen zij tijdens presentatiepitches op 28 juni.
De onderzoeken zijn:
- True pricing in sport events
- Het gebruik en effect van de raamsticker van Zero Waste Nederland volgens winkeliers
- Hoe kunnen bedrijven op de Knowledge Mile Amsterdam gemotiveerd worden tot een grotere bijdrage
- Wat vinden consumenten van service robots op de winkelvloer
- De integratie van ephemeral content (vluchtige content) in social media beleid
- De toepassing van het framework van de donuteconomie op bedrijven: nieuwe inzichten
- Hoe kan mindfulnesss impulsaankomen verminderen of zelfs voorkomen
Iedereen is welkom: studenten, docenten en geïnteresseerde bedrijven. Ook familie en vrienden zijn van harte uitgenodigd.
Meer informatie en aanmelden