Infographic: Samenwerking voor digitale marketing in binnensteden loont!

Anne Risselada | 27 maart 2018 | Infographic
In vrijwel elke binnenstad werken partijen samen aan het toekomstbestendig maken van het winkelgebied. Maar hoe tevreden zijn partijen over deze samenwerking? Hoe creëer je een goede s...

Home > Puclicaties

Publicaties

Hoewel rapportages nog steeds populair zijn, heb je tegenwoordig tal van andere mogelijkheden voor datavisualisatie en het present...
Daniëlle de Boer 12 juni 2018 | Blog
Blog geschreven door Suzanna de Koning - 12 juni 2018 “ The One Week Challenge”? Voor het project cross-border e-commerce ...
Sjoukje Goldman 12 juni 2018 | Blog
Onze promovendus Sjoukje Goldman presenteerde zondag 27 mei haar eerste werk van haar PhD-onderzoek over Cross-Border E-commerce t...
Sjoukje Goldman 07 juni 2018 | Presentatie
Naast het gebruik van online kanalen, ondernemen collectieven ook andere marketingactiviteiten om meer bezoekers te trekken. Welke...
Mayke Steeman 03 mei 2018 | Infographic
Sluit het marketingaanbod van de partijen die samenwerken in winkelgebieden wel aan op de doelgroep? In hoeverre verschillen de we...
Daphne Hagen 03 mei 2018 | Infographic
Collectieven maken vaak gebruik van online kanalen voor de marketing van het winkelgebied. Maar hoe realiseer je meer interactie m...
Jesse Weltevreden 03 mei 2018 | Infographic
Ondernemerscollectieven in winkelgebieden proberen oplossingen te vinden voor het wegblijven van consumenten in hun winkelgebied. ...
Anne Risselada 03 mei 2018 | Onderzoek
In vrijwel alle Nederlandse binnensteden zijn lokale stakeholders gezamenlijk actief om meer consumenten te trekken en de verb...
Mayke Steeman 26 april 2018 | Onderzoek
De Hogeschool van Amsterdam deed onderzoek naar het ecosysteem voor ondernemers van de “Área Metropolitana do Porto”, oftewel...
Daniëlle de Boer 26 april 2018 | Onderzoek
Collectieven zetten (online) marketing in om meer bezoekers te trekken naar het winkelgebied. Maar doen zij wel onderzoek naar de ...
Anne Risselada 25 april 2018 | Infographic
Handboek Het Verbonden Winkelgebied is een publicatie van ons afgeronde onderzoek ‘Collectief Online’. Een onderzoek naar de e...
Anne Risselada 17 april 2018 | Onderzoek
In een alsmaar veranderende omgeving waarin de concurrentie moordend is en de consument zelf bepaalt bij wie hij koopt, hebben vee...
Tibert Verhagen 28 maart 2018 | Blog
In vrijwel elke binnenstad werken partijen samen aan het toekomstbestendig maken van het winkelgebied. Maar hoe tevreden zijn p...
Anne Risselada 27 maart 2018 | Infographic
Voor de FBE International Days 2018 heeft CMI onderzoeker Sjoukje Goldman een presentatie gegeven over de wisselwerking tussen ond...
Sjoukje Goldman 27 maart 2018 | Presentatie
Deze uitgave bevat de eerste resultaten van het tweejarig onderzoeksproject ‘Collectief Online’, over hoe online marketingact...
Anne Risselada 02 december 2017 | Rapportage
Hoe kunnen collectieven hun digitale marketingactiviteiten beter laten aansluiten op de wensen van consumenten? Deze presentatie g...
Daphne Hagen 03 oktober 2017 | Onderzoek
Om de concurrentie het hoofd te bieden en om verder te kunnen groeien, zullen Nederlandse webwinkels de komende jaren meer moeten ...
Sjoukje Goldman 09 juni 2017 | Blog
Hoewel rapportages nog steeds populair zijn, heb je tegenwoordig tal van andere mogelijkheden voor datavisualisatie en het present...
Daniëlle de Boer 12 Jun 2018 | Blog
Blog geschreven door Suzanna de Koning - 12 juni 2018 “ The One Week Challenge”? Voor het project cross-border e-commerce ...
Sjoukje Goldman 12 Jun 2018 | Blog
Onze promovendus Sjoukje Goldman presenteerde zondag 27 mei haar eerste werk van haar PhD-onderzoek over Cross-Border E-commerce t...
Sjoukje Goldman 07 Jun 2018 | Presentatie
Naast het gebruik van online kanalen, ondernemen collectieven ook andere marketingactiviteiten om meer bezoekers te trekken. Welke...
Mayke Steeman 01 Jan 1970 | Infographic
Sluit het marketingaanbod van de partijen die samenwerken in winkelgebieden wel aan op de doelgroep? In hoeverre verschillen de we...
Daphne Hagen 01 Jan 1970 | Infographic
Collectieven maken vaak gebruik van online kanalen voor de marketing van het winkelgebied. Maar hoe realiseer je meer interactie m...
Jesse Weltevreden 01 Jan 1970 | Infographic
Ondernemerscollectieven in winkelgebieden proberen oplossingen te vinden voor het wegblijven van consumenten in hun winkelgebied. ...
Anne Risselada 01 Jan 1970 | Onderzoek
In vrijwel alle Nederlandse binnensteden zijn lokale stakeholders gezamenlijk actief om meer consumenten te trekken en de verb...
Mayke Steeman 26 Apr 2018 | Onderzoek
De Hogeschool van Amsterdam deed onderzoek naar het ecosysteem voor ondernemers van de “Área Metropolitana do Porto”, oftewel...
Daniëlle de Boer 26 Apr 2018 | Onderzoek
Collectieven zetten (online) marketing in om meer bezoekers te trekken naar het winkelgebied. Maar doen zij wel onderzoek naar de ...
Anne Risselada 25 Apr 2018 | Infographic
Handboek Het Verbonden Winkelgebied is een publicatie van ons afgeronde onderzoek ‘Collectief Online’. Een onderzoek naar de e...
Anne Risselada 17 Apr 2018 | Onderzoek
In een alsmaar veranderende omgeving waarin de concurrentie moordend is en de consument zelf bepaalt bij wie hij koopt, hebben vee...
Tibert Verhagen 01 Jan 1970 | Blog
In vrijwel elke binnenstad werken partijen samen aan het toekomstbestendig maken van het winkelgebied. Maar hoe tevreden zijn p...
Anne Risselada 01 Jan 1970 | Infographic
Voor de FBE International Days 2018 heeft CMI onderzoeker Sjoukje Goldman een presentatie gegeven over de wisselwerking tussen ond...
Sjoukje Goldman 01 Jan 1970 | Presentatie
Deze uitgave bevat de eerste resultaten van het tweejarig onderzoeksproject ‘Collectief Online’, over hoe online marketingact...
Anne Risselada 02 Dec 2017 | Rapportage
Hoe kunnen collectieven hun digitale marketingactiviteiten beter laten aansluiten op de wensen van consumenten? Deze presentatie g...
Daphne Hagen 01 Jan 1970 | Onderzoek
Om de concurrentie het hoofd te bieden en om verder te kunnen groeien, zullen Nederlandse webwinkels de komende jaren meer moeten ...
Sjoukje Goldman 09 Jun 2017 | Blog
X