Home > Over ons

HvA0003913

HvA0004029

HvA0003885

straatenquetes

thematafels

Wat is het Centre for Market Insights?     .

CMI

Fuel for collaboration: Een Ontmoetingsplek

Het HvA Centre for Market Insights is een ontmoetingsplek op het gebied van (markt)onderzoek, voor bedrijven, docenten, studenten en onderzoekers. De uitwisseling tussen onderwijs en bedrijfsleven heeft als doel een betere aansluiting te realiseren van de kennis en kunde van onze studenten op de behoeften van het bedrijfsleven en de veranderende (onderzoeks)praktijk.

In het CMI kun je terecht voor al je vragen over onderzoek én voor interessante onderzoeksopdrachten. Je kunt via het CMI ook (gratis) interessante evenementen en congressen bezoeken.


Fuel for discovery: Al je vragen over onderzoek

Het CMI organiseert workshops over onderzoekstools en onderzoeksopzet, en je kunt voor al je vragen terecht bij spreekuren en/of het onderzoeksloket. Zie de agenda voor meer informatie en aanmelding. Daarnaast kun je ook online ondersteuning vinden op onze kennisbank met alles over (markt)onderzoek.

In het CMI worden ook de nieuwste onderzoekstools aangeboden. Gebruik deze voor je onderzoek, en kom naar een workshop of spreekuur over dit onderwerp.


Fuel for talent: Praktijkopdrachten

Via met CMI kun je als student deelnemen aan uitdagende onderzoeksopdrachten: voor stages, afstuderen én als betaalde bijbaan. Je doet ervaring op met nieuwe onderzoekstools en -faciliteiten en krijgt de mogelijkheid je onderzoeksvaardigheden direct in het bedrijfsleven verder te ontwikkelen.